SERVIS A ZÁRUKA
Pravidelná údržba predlžuje životnosť klimatizácie
Pravidelná údržba

Hĺbkový servis si môže majiteľ klimatizácie objednať u oprávnenej firmy, teda aj u nás. Túto službu vykonávame za poplatok podľa aktuálneho cenníka. Jedná sa o dôkladné prečistenie vnútorných častí klimatizácie, dezinfekcie povrchu výparníku, aby sa zabránilo možnej tvorbe plesní, vyčistenie kondenzátora a vrtule ventilátora vonkajšej jednotky, aby dochádzalo k potrebnej výmene tepla, ďalej vizuálnej a sluchovej kontroly a preverenie funkčných častí vnútornej ako aj vonkajšej jednotky.
Záruka

Záručná doba pre klimatizácie je 2 roky od uvedenia do prevádzky odbornou inštaláciou bez viazanosti na servis. Záruka na zariadenia sa vzťahuje len ak boli dodržané pokyny uvedené v návode na obsluhu a údržbu. Reklamáciu je možné uplatniť len písomnou formou. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vodou, ohňom, prepätím v el. rozvodnej sieti, statickou el., nesprávnym používaním v rozpore s návodom na obsluhu, bežným opotrebením alebo mechanickým poškodením. Ďalej ak do výrobku alebo jeho častí bolo zasiahnuté neoprávnenou osobou, ak bolo demontované z miesta inštalácie pred začatím servisného zásahu, alebo bolo odpojené od pôvodného elektrického zdroja bez predchádzajúceho súhlasu montážnej firmy. Obhliadka servisným technikom a náklady s tým spojené budú fakturované v prípade, že chyba na zariadení nebola uznaná ako záručná reklamácia, alebo obhliadka servisného technika nepreukázala súvislosť reklamácie s daným výrobkom. Odporúčame skôr ako zavoláte servis, resetovať zariadenie hlavným vypínačom alebo ističom.2
Predĺžená záruka

Predĺžená záručná doba pre klimatizácie na 5 rokov je podmienená pravidlami konkrétneho výrobcu a pravidelným servisom vykonávaným 1x ročne od zakúpenia zariadenia. Servis je spoplatnený podľa aktuálnych cenníkov. Záruka na zariadenia sa vzťahuje len ak boli dodržané pokyny uvedené v návode na obsluhu a údržbu. Reklamáciu je možné uplatniť len písomnou formou. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vodou, ohňom, prepätím v el. rozvodnej sieti, statickou el., nesprávnym používaním v rozpore s návodom na obsluhu, bežným opotrebením alebo mechanickým poškodením. Ďalej ak do výrobku alebo jeho častí bolo zasiahnuté neoprávnenou osobou, ak bolo demontované z miesta inštalácie pred začatím servisného zásahu, alebo bolo odpojené od pôvodného elektrického zdroja bez predchádzajúceho súhlasu montážnej firmy. Obhliadka servisným technikom a náklady s tým spojené budú fakturované v prípade, že chyba na zariadení nebola uznaná ako záručná reklamácia, alebo obhliadka servisného technika nepreukázala súvislosť reklamácie s daným výrobkom. Odporúčame skôr ako zavoláte servis, resetovať zariadenie hlavným vypínačom alebo ističom.